Tjejer kan göra många saker samtidigt, en egenskap som killar skulle behöva!

Tjingeeling!
Hoppas alla mår bra, själv är jag på ett ganska bra humör! :)
Har vart i forum och köpt en ny maskara och lite naturgodis tro mig I need it!  Nu sitter jag och gör litte allt möjligt: Pluggar, lyssnar på musik, skriver inlägg på bloggen, är inne på facebook, chattar med Bella, inne på Msn och äter en mandarin! :D Jag är glad att jag är tjej!

Men nu måste jag fortsätta med .. ja allt det där! Hare gött! <3

 Inte världens bästa bild på mig, och inte världens bästa bildkvalite, men det är iaf jag och mascaran xD

Kommentarer
Postat av: BELLA

:D

2010-03-23 @ 17:37:13
URL: http://bellaserru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0