Chill

Tjatja!

Har haft en rätt chill dag idag, efter skolan drog jag Tilda och Sofia hem till zächii och pluggade No och hade det super mys! Vi låg i en stor hög på hans säng och förhörde varandra (mest mig och Tilda) på det som kommer på provet imorgon. zächii och Sofia slog vad om 100kr om en grej (kommer inte ihåg vad), Zächi vann- Sofia blev 100kr fattigare.
Jag känner mig nästan säker på provet nu, men ska plugga lite till alldeles snart.

Nu sitter jag och lyssnar på Disneylåtar, varennda låt väcker minst 10 barndomsminnen! ååh, ljuva barndom.



Kommentarer
Postat av: Majaaaa

Alltså Nathalie Aspberg, jag dör för den här bilden. Du ser ut som en jättevacker porslinsdocka eller något. Åhh. Du är fiiin.

2011-02-04 @ 06:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0