Depp

Ledsen för att jag är en dålig bloggare. Men det finns inget att blogga om när man är sjuk. Svimmade typ imorse. När jag gick upp för att snyta mig slog det lock för båda öronen och det gick inte bort, så allting började bokstaligt talat snurra runt runt och jag blev alldeles illamående och det kändes som jag skulle spy. Så jag började stappla tillbaka mot mitt rum och då föll jag (svimmade) när jag reste mig trodde jag helt ärligt att jag skulle spy, men jag slängde mig på sängen och då blev det genast bättre och locket för öronen försvann.

Så nu har jag skrivit en liten skräckhistoria så ni får något att läsa, och nu kan ni inte säga att jag är en dålig bloggare längre! Så, alla blir glada!



Passar på att visa er en av mina absoluta favoritbilder som jag tog på öland i sommras. Det hade precis regnat så allting var blöt och då passade jag på att knäppa denna. Det är inte världens bästa skärpa, men jag är endå ganska nöjd som har tagit den här som nybörjarphotograf utan macro-objektiv! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0