Här ska det disskuteras!

Hej alla vänner!
Efter som jag har i stort sätt har bloggtorka och bara lägger ut massor av bilder utan att skriva något så fick jag den trevliga idén (med lite hjälp av Tilda) att jag ska disskutera just Tilda. Men inte Tilda i sig, utan Tildas Hår!

Nu tänker ni säkert wtf!? eller något i den stilen. Men det här inlägget kommer vara bra och lärorikt det känner jag! Tilda har nämligen varit modig nog att pröva på många trevliga frisyrer! (Typ 4 men endå..)
Så nu tänkte jag att vi skulle ta en titt på alla hennes frisyrer genom tiderna....

Damdamdamdaaam:



Det här är då Tildas "originalfrisyr". Så här såg det ut innan alla saxar och plattångar kom in i hennes liv.
Påminner ganska mycket om mitt hår. Det var på den här tiden vi blev kallade tvillingar.



I ett helt år var plattången Tildas bästa vän. Det tyckte inte jag om. Inte för att det inte var snyggt
utan för att det var inte hon! (enligt mig alltså).




SEN ÅKTE DET AV! Jag minns första gången jag såg henne med den här frisyren det var i sommras
Så himla fint! Såhär hade hon hela hösten och det var verkligen hon på något sett! Det tog fram den lite
busiga looken hos henne! Söta lilla flickan.♥



Farväl håret!
För bara några veckor sen följde jag med Tilda till frissan för att hon skulle klippa topparna. Det slutade såhär.
Shiitcoolt och supersnyggt! Passar henne alldeles utmärkt också!
Där är jag avundsjuk på henne. Hon passar i ALLT! 

Tilda, du är perfektion♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0