Hurt?

Hola people!

Sitter i mitt rum och tänker över hur jag faktiskt mår fysiskt för tillfället. Jag kom fram till att jag är ganska "skadad" eller vad man nu ska säga. Jag har ju som sagt skadat knät i Romme, sen i söndags på dansen gjorde jag illa nacken, eller rättare sagt atlaskotan som är typ största ryggkotan. (Det visste inte jag utan det var pappa som sa det). Jag har huvudverk från gymnastiken idag när vi körde judo och jag landade fel så jag landade rakt på huvudet. Fail jag vet. Och om jag ska överdriva lite så kan jag påpeka att jag har träningsvärk i låren också!

Jag fick en ny blus av mamma för några dagar sen. Här får ni en bild på den:



Xoxi♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0