ROMME!

Heej! Sorry för dålig uppdatering, men när jag kom hem igår var jag så trött att jag höll på att spy typ.
Gårdagen var awesome! Jag gick upp kvart i fem, klädde på mig och åkte till samlingsplatsen där jag klev på bussen. På bussen satt jag bredvid Tilda som lyckades somna ett antal gånger, men jag kan inte sova sittandes så jag bara blundade lite. Efter ungefär 3,5 timme var vi framme i Romme.
Först åkte jag Tilda och Vendela ner i skogen. Där blev vi kvar i 1timme. Vi gav nästan upp tillslut, vi trodde alvarligt att vi skulle bli kvar där inne i skogen! Sen såg vi klösmärken från en björn! Creeepy...
När vi väl kom ut var klockan 11 så då gick vi och käkade lunch. Då hakade Philip och Ida på också och vi åkte tillsammans ett tag. Sen mötte vi Lina, Sara, Maja, Torun, Olivia och Linn och då åkte vi resten av dagen med dom. Fett lyckat var det iallfall!
Jag var duktig och lyckades få en spricka i knäminiskeln när jag hoppade. Jag landade med för raka ben så det gjorde lite ont. Och mina vader gör sjukt ont idag också och jag är typ ÄNNU tröttare än vad jag var igår.
Men som sagt, det var värt det!♥

Xoxi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0